توزیع بیش از ۱۱ هزار ماسک رایگان بین هیئت‌های عزاداری آبادان

حجت‌الاسلام رویوران از توزیع رایگان بیش از ۱۱ هزار ماسک میان هیئت‌های عزاداری آبادان خبر داد و گفت: این ماسک‌ها به منظور حفظ سلامت عزاداران حسینی در سطح هیئت‌های مذهبی شهرستان توزیع شد.

«حجت‌الاسلام عادل رویوران» ظهر امروز (سه‌شنبه 11 شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش از توزیع بیش از 11 هزار ماسک در میان هیئت‌های عزاداری شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: این ماسک‌ها به ‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم، به صورت رایگان بین هیئت امنای مساجد و هیات های مذهبی شهرستان آبادان توزیع شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان، بر لزوم و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدکرونایی توسط مردم تاکید کرد و افزود: تامین سلامت  شهروندان، اولویت اصلی این اداره بوده و در این راستا نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و ضرورت ادامه راه شهدا تصریح کرد: این اداره جهت صیانت و حفظ سلامت از عزاداران حسینی و برگزاری هرچه بهتر مراسمات مذهبی، این ماسک‌ها را به صورت رایگان در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده است.

 

حجت‌الاسلام رویوران اضافه کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران حسینی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 

وی همچنین از توزیع 20 هزار غذای نذری در دهه اول محرم خبر داد و عنوان کرد: هزینه‌های پخت این غذاهای نذری را خیران آبادانی پرداخت کرده بودند که در بین افراد نیازمند، عزاداران حسینی و محله‌های فقیرنشین آبادان توزیع شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان ارزش ریالی غذاهای نذری توزیع شده در بین نیازمندان را 2 میلیارد ریال دانست و ابراز کرد: خیران با تهیه و توزیع غذای گرم، یکی از سیره‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه این‌گونه اقدام‌های خودجوش و خداپسندانه نشانه علاقه‌‌مندی و ارادت مردم شهرستان آبادان به ائمه اطهار و اهل‌ بیت (ع) است تاکید کرد: مردم نیکوکار و ولایتمدار شهرستان آبادان همه ساله در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به پخت غذاهای نذری و توزیع آن میان عزاداران و شهروندان می‌کنند.

 

کد خبر 966829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha