تولید سالانه ۹ هزار تن سیم فولادی داخل لاستیک در دره شهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تولید سالانه ۹ هزار تن سیم فولادی داخل لاستیک در کارخانه استیل کرد دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، معاون وزیر صمت به همراه مسئولین استانی از واحد صنعتی تولید سیم فولادی داخل تایر خودرو در شهرک صنعتی دره شهر بازدید کردند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در این بازدید  ضمن طرح مشکلات این واحد صنعتی به تشریح وضعیت این واحد پرداخت و گفت: این واحد صنعتی در زمینه تولید سیم فولادی داخل تایر خودرو با ظرفیت اسمی ۹ هزارتن و سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال، زمینه اشتغالزایی برای ۲۴۰ نفر در شهرک صنعتی دره شهر را فراهم نموده است.

 

«رضا محمد رحیمی» تصریح کرد: این واحد اولین خط تولید استیل کورد( سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال )کشور است و حساسیت بالای محصول، تاثیر آن بر عملکرد و کیفیت تایر و ضرورت رقابت با نمونه های وارداتی مورد استفاده در کارخانجات تایر سازی داخلی مدیران شرکت را بر بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات روز اروپا تشویق نموده و بر همین اساس دانش فنی و ماشین آلات خط تولید این واحد از معتبرترین تولیدکنندگان و تنها تامین شده است.

 

وی افزود: برای طراحی و اجرای تاسیسات و ساختمان های تولید این واحد صنعتی با مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع از توانایی و دانش کارشناسان و مهندسین ایرانی بهره گیری شده است.

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: محصول تولیدی این شرکت نیاز داخل را به صورت کامل تأمین می‌کند و از این طریق سالانه بالغ بر ۱۲ میلیون دلار از خروج ارز جلوگیری می شود.

کد خبر 966854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha