۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاجی آبادی توزیع شد

مسئول اوقاف حاجی‌آباد گفت: ۱۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و با محوریت مرکز افق امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین(ع) و با همکاری هیئت‌های مذهبی در قالب طرح شمیم حسینی بین نیازمندان توزیع شد.

«داوود رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به عدم امکان طبخ غذا و اطعام نیازمندان در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه یافتن کمک‌های مومنانه، از محل نیات موقوفات و خیرین در قالب طرح شمیم حسینی 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی افزود: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های ارزاق حدود 350 هزار تومان است و با کمک هیئات و هیئت امنای بقاع متبرکه در بین افرادی که از نظر مالی شرایط مناسبی نداشتند، توزیع شد.

 

مسئول اوقاف و امور خیریه حاجی آباد تصریح کرد: با عنایت به شیوع ویروس کرونا و خسارات وارده به اقشار مختلف در سطح جامعه، بر آن شدیم تا در مراحل مختلفی با جمع‌آوری منابع منطبق در موقوفات و نذورات بقاع متبرکه و همچنین جمع‌آوری کمک‌های خیرین نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع بین نیازمندان و خسارت دیدگان کرونا اقدام کنیم.

 

رستگار تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ و پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سخنرانی به مناسبت عید سعید قربان با همین موضوع مبنی بر «توصیه من به مردم این است که ببینیم ستاد ملی کرونا چه می‌گوید و در مسئله عزاداری به گفته این ستاد عمل کنیم»، بدینوسیله طرح شمیم حسینی در این شهرستان اجرا شد.

 

وی در پایان اظهار داشت: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی باهدف اجرای ویژه‌برنامه‌های مذهبی ماه محرم و تبیین اهداف قیام عاشورا بابیان صحیح وقایع نهضت حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی در بقاع متبرکه حاجی آباد اجرا شد.

کد خبر 966883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha