کتاب «اخلاق تبلیغ دین؛ منشور اخلاقی مبلغان در سیره اهل بیت (ع)» روانه بازار نشر می شود

کتاب « اخلاق تبلیغ دین» منشور اخلاقی مبلغان در سیره اهل بیت علیهم‌السلام به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت به زودی از چاپ خارج می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، کتاب « اخلاق تبلیغ دین؛ منشور اخلاقی مبلغان در سیره اهل بیت علیهم‌السلام» عنوان کتابی است که به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت آماده چاپ شده است.

 

این کتاب اثر پژوهشی حجت‌الاسلام مهدی احمدپور بوده که اطلاعات آن از راه‌های تجربه، مشاهده و عمدتا مطالعه منابع دینی، با استفاده از روشهای توصیفی و تحلیلی، پردازش و گردآوری شده است.

 

کتاب « اخلاق تبلیغ دین؛ منشور اخلاقی مبلغان در سیره اهل بیت علیهم‌السلام» با هدف کاربردی‌کردن نتایج به‌دست‌آمده برای مبلّغان امروزی و با الهام از مباحث جدید اخلاق کاربردی ـ علاوه بر ذکر اصول اخلاقی تبلیغ دین و ذکر نمونه های عملی آنها که در زمان اهل بیت تحقق یافته به دنبال ذکر جزئیات و تطبیق آن کلیات بر مصادیق امروزی آنها (و اصطلاحاً ارائه کدهای اخلاقی تبلیغ دین) هم بوده است.

 

این کتاب در هفت فصل شامل، کلیات و اهمیت و ضرورت پرداختن به موضوع؛جایگاه تبلیغ دین در فرهنگ اسلامی؛ جایگاه اخلاق در تبلیغ دین؛ اخلاق تبلیغ دین در آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در عرصۀ حیات شخصی؛اخلاق تبلیغ دین در آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در عرصۀ حیات اجتماعی؛ و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری تالیف شده است.

 

کتاب « اخلاق تبلیغ دین؛ منشور اخلاقی مبلغان در سیره اهل بیت علیهم‌السلام» در 225 صفحه و با قطع رقعی، به همت مرکز چاپ و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به زودی چاپ و روانه بازار نشر می شود.

 

کد خبر 967008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha