۱۵ شهریور، آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس لرستان

نخعی، گفت: سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریورماه جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علیرضا نخعی»، امروز(11شهریور) در سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش‌آموزان، تامین تجهیزات مورد نیاز و توزیع کتب درسی انجام شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای بازگشایی مدارس به بهترین شکل انجام شده است، ادامه داد: بهره مندی از رهنمودهای رهبری در راستای ارتقای برنامه های آموزش و پرورش ضروری است.

 

وی با بیان اینکه شنبه، ۱۵ شهریور بازگشایی مدارس استان به صورت هماهنگ با سراسر کشور صورت خواهد گرفت، یادآور شد: برنامه ریزی لازم جهت امکانات بهداشتی لازم در مدارس و توجه به سلامت دانش‌آموزان انجام شده است.

 

نخعی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان هایی که دارای وضعیت سفید و زرد هستند، کلاس های درس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: در شهرهایی که دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند، کلاس های درس دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و به صورت غیر حضوری دایر می شود.

کد خبر 967010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha