​راه اندازی ۳۱ سامانه هوشمند جاده ای در گلستان

​میقانی گفت: با حضور معاون برنامه ریزی و سیستم ‌های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ۳۱ سامانه هوشمنده جاده ای در استان گلستان به بهره برداری رسید.

«مهدی میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با حضور معاون برنامه ریزی و سیستم‌ های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور 31 سامانه هوشمند جاده ای در استان گلستان به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: راه اندازی این سامانه ها با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در راه ها و محورهای شریانی و ترانزیتی استان انجام شد.

 

میقانی بیان کرد: این سامانه شامل 22 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور، هشت دوربین نظارت تصویری و یک سامانه توزین در حرکت است که با نصب این سامانه ها در مجموع 550 کیلومتر از جاده های استان گلستان با 42 دوربین ثبت تخلف، 25 دوربین نظارت تصویری و دو سامانه توزین در حرکت رصد می شود.

 

وی افزود: مجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به صورت شبانه روزی در تلاش است که بتواند امنیت راه های استان گلستان را ارتقاء و در زمان بحران هایی مثل سیل و برف از راه های دسترسی حفاظت کند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: سیستم های پلاک خوان به ما کمک می کند که میزان ترافیک و تردد جاده ای را بسنجیم و از سویی مشخص می کند که به چه میزان خودروها با پلاک های بومی در سطح استان گلستان و یا خارج از استان گلستان در تردد هستند.

 

کد خبر 967026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha