افتتاحیه بیست و سومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر برگزار شد

آیین افتتاح بیست و سومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر و ۲۶۵ شهید منطقه هزارجریب بهشهر با حضور فرمانده کل ارتش در روستای کیاسر روستای موشکی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، امیر سرلشکر « سیدعبدالرحیم موسوی » سه شنبه شب ( 11 شهریور) در آیین افتتاح بیست و سومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر و  ۲۶۵ شهید منطقه هزارجریب بهشهر گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در هر شرایطی از وظایف مهم و اساسی ماست.

فرمانده کل ارتش افزود: امروزه اتحاد و وحدت در جامعه مهمترین عامل برای اقتدار بیشتر ما در جهان است و نباید از این مهم غافل شویم.

وی اظهار کرد: هر چه اتحاد و وحدت ما در جامعه در شرایط سختی که دشمن عرصه را بر ما تنگ کرده است و با جنگ اقتصادی با ما وارد جنگ شده است، بیشتر باشد؛ ناامیدی و عقب نشینی دشمن بیشتر می شود.

بیست و سومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی همچون سال های گذشته به مدت 6 روز در کیاسر بهشهر برگزار می شود.

به گزارش شبستان، پرتاب موشک یکی از برنامه های مهم این یادواره همچون سال های گذشته است که جوانان تلاش دارند تا توان و اقتدار ایران اسلامی را از این روستا به رخ جهانیان بکشانند و همچنین در حاشیه این مراسم از خانواده های شهدای ارتش تجلیل شد.

کد خبر 967048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha