کتاب «سلوک در مکتب سلیمانی»؛ ورود به عرصه «جهاد تبیینی» در مکتب شهیدسلیمانی

کتاب «سلوک در مکتب سلیمانی» فتح بابی در ورود به عرصه «جهاد تبیینی» مکتب سازنده، سوزنده، پویا و پایای سپهبدِ شهیدسلیمانی است و افق نوینی را حتی درخاطره‌نگاری‌ به روی مخاطبان می گشاید .

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کتاب «سلوک در مکتب سلیمانی» نوشته  «حجت‌الاسلام محمدجواد رودگر» در کمتر از یک ماه  از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و موسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر به چاپ دوم رسید.

 

نکته قابل توجه کتاب «سلوک در مکتب سلیمانی» این است که خاطره‌نویسی نیست و با رنگ و بوی دیگری که معمولاً در باب زندگی‌نامه‌ها یا زیست‌نامه‌ها نوشته می‌شود به رشته تحریر درآمده است.

 این کتاب بابی جدید در پژوهش و نگارش کتب درباره بزرگان اهل معنا و معنویت و صاحبان مکتب در  این دوره و زمانه باز کرده و نشان می‌دهد که درطول خاطره‌نگاری‌های متعارف و بسیار ضروری، بایسته است به تبیین و تحلیل و بلکه بالاتر تعلیل حیات مردانِ خدا چون سردار سلیمانی اهتمام ورزید تا مکتب او را در همه ابعاد و عرصه‌ها معرفی کرد و جامعه امروز و فردا را با مکتبشان آشنا کرد. آری مکتب امثال شهید حاج قاسم سلیمانی دارای مبانی، مولفه‌ها، شاخص‌ها و کارکردهایی است که شایسته است درست و دقیق تبیین شود تا امکان تحریف مکتب سلیمانی وجود نداشته باشد.

 

 

کتاب «سلوک در مکتب سلیمانی» در قطع رقعی و در 264 صفحه و به قیمت 37 هزارتومان از سوی  انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و موسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر برای بار دوم منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

 

کد خبر 967189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha