۳۲ هزار واحد مسکونی سیل زده لرستان بازسازی شد

رضایی گفت: تاکنون ۳۲ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان لرستان تعمییر و بازسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مسعود رضایی» امروز(12 شهریور) در دیدار با نماینده مردم خرم آباد از مناطق سیل زده استان، افزود: تاکنون بیش از 32 هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده استان تعمیر و یا بازسازی شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اظهار داشت: بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان استان پرداخت شده است.

 

رضایی اظهار داشت: همچنین بالغ بر۲۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و ایمن سازی روستاهای لرستان هزینه شده است.

 

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن همزمان با بازسازی واحدهای سیل زده عملیات ایمن سازی روستاهای لرستان را اجرا کرده که سه پروژه شاخص آن اجرای دیواره ساحلی پلدختر و روستاهای «بابازید» و «چم مهر» بوده است.



مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان  همچنین به صدور و تحویل ۸۰ هزار جلد سند مالکیت به متقاضیان اشاره کرد و گفت: صدور این اسناد با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صورت پذیرفته است.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در مناطق سیل زده، گفت: خدمت به محرومین توفیقی الهی است.

 

«مهرداد ویسکرمی» تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رانشان از اندیشه ژرف و الهی امام راحل دانست و گفت: باید در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان با برنامه ریزی مناسب اقدام شود.

کد خبر 967332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha