قدردانی از تلاش های پزشکان متخصص طب اورژانس قم

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش های پزشکان متخصص طب اورژانس قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، از تلاش های تیم پزشکان متخصص طب اورژانس قم با اهدا لوحی قدردانی شد.
 

«محمود پرهام» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه گفت: قدردان تلاش های مجموعه پزشکان طب اورژانس هستیم که هوشیارانه رفتار کرده و در راستای خدمات رسانی به مردم می کوشند.
 

وی بیان داشت: در بحران کویید19 متخصصان طب اورژانس با همه توان در راستای کمک به مردم به میدان آمدند که قدردان آنها هستیم و در ادامه مسیر نیز با همان روحیه کارها را دنبال کنند.


«سید حسن عادلی» رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم نیز در این جلسه گفت: طب اورژانس در بنده از ابتدا در راه اندازی طب اورژانس تاکید داشته و از مدافعان رزیدنتی طب اورژانس در قم بودم.
 

وی گفت: زحماتی که دوستان کشیده و می کشند بر کسی پوشیده نیست و طب اورژانس پیشانی فعالیت ها در مراکز درمانی است.


رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: استان قم دارای پزشکان طب اورژانس خدوم و کارآمد است که فداکارانه تلاش کرده و در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.


عادلی گفت: همکاران طب اورژانس می توانند در هیئت های بدوی نیز حضور داشته تا بتوانیم از نظرات تخصصی و کارشناسی آنها نیز استفاده کنیم.


«محمدرضا قدیر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: پزشکان طب اورژانس در بحران کووید19 جانانه به عرصه آمده و تلاش کردند و نقش ارزنده آنها بر کسی پوشیده نیست.
 

وی افزود: ویروس کرونا همچنان ادامه داشته و امروز بر درب تک تک منازل آمده و باید مدیریت درست داشته باشیم، وگرنه ویروس ما را مدیریت خواهد کرد.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: باید روش زندگی ها را تغییر داد و بدانیم که اگر به این امر توجه نشود، ویروس ما را زمین گیر خواهد کرد.

کد خبر 967343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha