۱۳۰ خانوار روستایی از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: ۱۳۰ خانوار روستایی از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.

«احمد پایان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس با اشاره به حمایت از خانوارهای روستایی تحت پوشش، اظهار داشت: در پنج ماهه اول سال 1398، 185 خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، انشعاب آب، برق و گاز را رایگان دریافت کرده‌اند که حدود 70 درصد از این انشعابات واگذار شده در مناطق روستایی بوده است.
 

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با ذکر این نکته که کمیته امداد استان هرمزگان خدمات مختلفی را برای حمایت و توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش در دستور کار دارد، ادامه داد: از مجموع 185 خانوار، 88 مورد انشعاب آب، 87 مورد انشعاب برق و 10 مورد انشعاب گاز توسط کمیته امداد استان فراهم‌شده است.

 

پایان با ذکر این نکته که این خدمت رایگان بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به خانوارهای تحت پوشش ارائه شد، تصریح کرد: همکاری‌های خوبی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط با این نهاد در راستای ارائه خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد صورت گرفته است. بر اساس قانون، این خدمات شامل ارائه رایگان حق انشعاب‌های آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و .... می‌شود.

 

پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی در راستای خدمتگذاری به مردم تلاش خواهد کرد و با ارائه خدمات هعدفمند و اثربخش برای تحقق عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته گام بر می‌دارد.

 

کد خبر 967371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha