مسابقات مجازی « من حسینی ام » در مشهد برگزار می شود

معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان مسابقات «من حسینی ام» را با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و مرکز خدمات حوزه خراسان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سوگواره و مسابقه بزرگ مجازی «من حسینی ام» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و مرکز خدمات حوزه خراسان برگزار می شود.

 

علاقمندان می توانند با موضوعات عکاسی، فیلم و کلیپ، تئاتر، نقاشی، گرافیک، خطاطی، نثر ادبی و دلنوشته، پادکست، دابسمش، مداحی، کتابخوانی و شرکت در رای مردمی با بازدید از آثار، در این مسابقه با هشتک های « #هر_خانه_یک_حسینیه»، « #هر_خانه_یک_کتابخانه»، « #ما_ملت_امام_حسینیم»، « #هر_خانه_یک_مسجد»، « #من_حسینی_ام» و « #لبیک_یا_حسین»، شرکت کنند.

 

شرایط سنی در تمام رشته ها و شرکت برای عموم آزاد است و به طور ویژه مسابقه مداحی برای طلاب برادر تا ۲۰ سال و فرزندان پسر تا ۱۴ سال عنوان شده است.

 

مسابقه در سه مرحله، از اول تا نوزده محرم (۱۸ شهریور)، از عاشورا تا اربعین حسینی و  رای مردمی، با بارگذاری آثار، تصاویر و کلیپ ها در کانال مسابقه ایتا با شعار « #یاران_حسین_ع »، برگزار می شود و علاقمندان در هر مرحله می توانند به عنوان شرکت کننده، اثر خود را ارسال کرده و جزو برندگان باشند. هدایای نفیس و ۱۱۰ جایزه به نفرات برگزیده از جوایز و هدایای این مسابقات است.

 

لازم به ذکر است، ستاد و دبيرخانه مركزي سوگواره، با نظارت اداره اخلاق و تهذيب معاونت فرهنگي اجتماعي سياسي حوزه مي باشد و مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) مشهد نیز، به عنوان مسئول اجرايي و عملياتي، فعاليت و مراحل پيشرفت را گزارش خواهند داد.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۰۰۸۶۹۱ تماس حاصل کرده و یا به کانال « فتح» معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۴۰۹۲۰۶۷۸۷۳Cd۲b۹de۶۳۳c مراجعه نمایند.

کد خبر 967393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha