مجلس بزودی وارد تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ می‌شود

کریمی گفت: مجلس بزودی وارد تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ می‌شود.

«علی کریمی‌فیروزجایی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ساری، با اشاره به اینکه اولویت اصلی و اساسی نمایندگان مجلس خدمت به مردم است، اظهار کرد: همه مسئولان برای بهبود وضعیت زندگی مردم باید تلاش کنند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و نمایندگان مجلس با کار میدانی و جهادی با تصویب قوانین درست، ریل‌گذاری خوبی در عرصه اقتصاد و معیشت مردم انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه مجلس در قانون‌گذاری، نظارت و تنظیم بودجه کشور تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: برای حل مسائل مشکلات، قرارگاه تحول در مجلس تشکیل شد.

 

کریمی با اعلام اینکه ارتباط موثر لازمه تصمیم‌گیری مناسب است، ادامه داد: اگر ارتباط مناسب با بدنه کشور و آحاد مردم جامعه وجود نداشته باشد نمی‌توان به خوبی درباره دغدغه‌های مردم تصمیم‌گیری کرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق تفکر جهادی حضور عملی در میدان است تا مشکلات مردم مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات اصولی در خصوص آن اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: رویکرد مجلس یازدهم تفکر انقلابی و جهادی است.

 

کریمی وظیفه مجلس را قانون‌گذاری و ریل‌گذاری و وظیفه دولت را حرکت بر روی این ریل عنوان کرد و گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد وضعیت اقتصادی شهروندان، باید کالاهای مورد نیاز آنان فراهم شود.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی و دیدارها با مردم در اولویت مجلس قرار دارد، اظهار کرد: اتخاذ تصمیمات مناسب با پیگیری مشکلات مردم و با حضور عملی در میدان در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

 

کریمی‌ بیان کرد: انقلابی بودن در خدمت بیشتر به محرومان است و انقلابی ماندن در ایجاد رویکرد صیانت از مواضع انقلاب و مسیر حرکت آن است.

 

وی گفت: یکی از اهداف دیدارهای میدانی بررسی مشکلات مردم است تا در اختصاص بودجه عدالت در نظر گرفته شود و بزودی مجلس وارد تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ می‌شود.

 

 

 

کد خبر 967446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha