باید از واگذاری‌ های اشتباه و غیرکارشناسانه شرکت های تولیدی  جلوگیری شود

محمدبیگی گفت: ما نمی خواهیم کنتورسازی دوم، سوم و چهارم در استان قزوین ایجاد شود، بنابراین باید از واگذاری‌ های اشتباه و غیرکارشناسانه شرکت های تولیدی به افراد غیر جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» در نشست با نمایندگان کارگران شرکت کنتورسازی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان و رئیس کانون شورای اسلامی کار استان قزوین که شب گذشته (چهارشنبه 12 شهریور) در دفتر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه امروز عزم و اهتمام جدی در استان به ویژه از سوی استاندار محترم و رئیس دادگستری استان برای احیای کنتورسازی وجود دارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه روز گذشته با حضور نمایندگان استان، استاندار قزوین و رئیس کل دادگستری استان به منظور بررسی وضعیت کنتورسازی و تعدادی از شرکت های تولیدی مشکل دار استان بر این موضوع تأکید جدی شد که عزم مسئولان استان بر تبدیل کنتورسازی به برندی معتبر در خاورمیانه است.

 

وی عنوان کرد: من یک کارگرزاده هستم و تا جایی که از دستم ساخته و در توانم باشد برای احقاق حقوق کارگران تلاش خواهم کرد و از این موضوع کوتاه نخواهم آمد.

 

محمدبیگی با بیان اینکه مشکل اصلی کنتورسازی وضعیت نابسامان مدیریت آن است و اظهار کرد: موضوع خلع ید مدیر کنتورسازی با توجه به عدم مدیریت کارآمد و ایجاد مشکلات عدیده برای این شرکت تولیدی در دست بررسی و پیگیری است و ما خواهان آن هستیم این موضوع در استان قزوین تعیین تکلیف و مشخص شود البته ممکن است پروسه بررسی طولانی باشد اما امیدواریم در نهایت به نتیجه برسد.

 

وی تأکید کرد: برای احیای کنتورسازی باید تلاش مضاعف انجام شود تا بار دیگر شاهد رونق این کارخانه باشیم، ما نمی خواهیم کنتورسازی دوم، سوم و چهارم در استان ایجاد شود، بنابراین باید از واگذاری‌های اشتباه و غیرکارشناسانه شرکت های تولیدی به افراد غیر جلوگیری شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تلاش می کنیم قوانین کارگری موجود که نیاز به اصلاح دارد را در مجلس بازنگری کرده و اصلاحات مورد نیاز را انجام دهیم و در جایی که نیاز است قوانین لازم وضع کنیم.

 

گفتنی است در این دیدار نمایندگان کارگران کنتورسازی با تقدیر از پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکل کارگران شرکت کنتورسازی، بر احیای مجدد این شرکت تأکید کردند.

کد خبر 967509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha