اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه حمایت می شوند / جامعه فرهنگ و هنر از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا استفاده کنند

اسحاقی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان اردبیل که در شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند با دریافت تسهیلات حمایت می شوند.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جامعه فرهنگ و هنر همچون سایر مشاغل نیز می توانند از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا (کسب و کارهای بیمه نشده) استفاده کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان اردبیل که در شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند با دریافت تسهیلات حمایت می شوند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان تا 31 شهریورماه فرصت دارند تا با ثبت نام از طریق سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir  از دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا بهره مند شوند.

 

اسحاقی خاطر نشان کرد: متاسفانه بیماری کرونا به حوزه فرهنگ و هنر نیز آسیب های جدی وارد کرد و بسیاری از فعالیت ها و کسب و کارهای فرهنگی و آموزشی تعطیل شد.

 

وی ادامه داد: تامین هزینه درمان بیماری کرونا برای خبرنگاران از سوی صندوق اعتباری هنر برای اعضای این صندوق از دیگر برنامه های حمایتی برای خبرنگاران است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: فعالان رسانه ای استان می توانند با مراجعه به ‌نشانی www.honarcredit.ir و ثبت نام در صندوق اعتباری هنر از مزایای این طرح بهره مند شوند.

 

اسحاقی عنوان کرد: خبرنگارانی که با حضور در نشست های خبری و تجمع های مختلف به دلیل فعالیت های خبری مبتلا به بیماری کرونا می شوند تا سقف ۲۰ میلیون ریال تحت پوشش قرار می گیرند و کمک هزینه فوت به بازماندگان تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

کد خبر 967514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha