نمازجمعه ۱۴ شهریور در جهرم اقامه می شود

کاتبی گفت: نمازجمعه جهرم که به سبب وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان تعطیل شده بود، فردا جمعه ۱۴ شهریورماه اقامه می شود.

«ناصر کاتبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نظر به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مقابله با «کرونا» در شهرستان جهرم و مجوز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس نمازجمعه این هفته ۱۴ شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برقرار است.

 

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم با تاکید بر به همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و بطری آب توسط نمازگزاران، افزود: استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی برای نمازگزاران الزامی است.

 

وی به رعایت فاصله اجتماعی، عدم تجمع و دست دادن با یکدیگر تاکید کرد و گفت: به همراه داشتن دستمال کاغذی و کیسه نایلون جهت نگهداری کفش ها به نمازگزاران توصیه می شود.

 

کاتبی عنوان کرد: همچنین از ورود کودکان و افراد مسن، بیماران مختلف با داشتن علائم تب، سرماخوردگی و سرفه جلوگیری می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی شدن وسایل نقلیه و دست ها قبل از ورود به جایگاه توسط ماموران انتظامات انجام می شود، خاطرنشان کرد: در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی فوق از ورود افراد به داخل مصلی جمعه توسط تیم بهداشتی مستقر در جایگاه جلوگیری می شود.

 

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی و خطرساز افراد به بیرون جایگاه هدایت می شوند.

 

وی با قدردانی از عوامل ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم در فراهم سازی محیط برای اقامه هر چه بهتر برگزار شدن این فریضه عبادی و سیاسی، خاطرنشان کرد: زمینه برای برگزار شدن نماز جمعه با رعایت تمام جوانب بهداشتی مورد تاکید مسئولان به ویژه امام جمعه جهرم بوده و از نمازگزاران نیز تقاضا داریم در این زمینه با اعضای ستاد نماز جمعه همکاری کنند.

 

کاتبی در پایان با اشاره به اینکه خطبه های نماز جمعه در کانال اینستاگرام  آدینه جهرم به صورت زنده پخش می شود، از عموم مردم و شهروندان برای حضور در نمازجمعه 14 شهریورماه دعوت به عمل آورد.

 

کد خبر 967519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha