کردستانی‌ها با زمان‌شناسی و وحدت دست دشمنان را از خاک کشور قطع می‌کنند

ماموستا فایق رستمی گفت: مردم صبور و مسئولین استان کردستان با زمان‌شناسی مناسب و حفظ وحدت و برادری میان همدیگر توانسته‌اند ضمن تلاش در مسیر توسعه دست دشمنان را از خاک کشور در این نقطه مرزی قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج امروز پنج‌شنبه 13 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمدیان رئیس شورای نمایندگان ولی فقیه نهاد رهبری، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، تعدادی از مسوولان کشوری و استانی و روحانیون شیعه و سنی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، گفت:  صبور بودن مردم استان کردستان در برابر تمامی سختی‌ها نیازمند آن است که مسوولان با تلاش بیشتری برای رفع مردم این منطقه بکوشند.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش به توسعه در مناطق مرزی کشور به توسعه امنیت آفرین کشور منتهی می‌شود، افزود: از نماینده ولی فقیه استان کردستان درخواست می‌شود برای توسعه استان گام بردارد و مشورت، مساوات، عمران و آبادانی را سرلوحه قرار دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک مردم صبور استان کردستان در کنار مسوولان این استان با زمان‌شناسی مناسبت و حفظ وحدت و برادری توانسته‌اند دست دشمنان را از خاک کشور در این نقطه مرزی قطع کنند.

 

امام جمعه سنندج از نماینده ولی فقیه قبلی به عنوان عامل وحدت در بین مردم استان یاد کرد و گفت: قطعا نماینده ولی فقیه جدید نیز فردی بصیر و آگاه است که مردم را یاری می‌دهد.

 

ماموستا رستمی اضافه  کرد: علما در کردستان رسالت بسیار مهمی به عهده دارند و علی رغم تمام مشکلات اقتصادی قطعا در سخت شرایط سنگر عبودیت را ترک نکرده‌اند.

 

وی خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در کردستان و هیئت همراه  اعلام کرد: به خطه‌ای تشریف آورده‌اید که محبتشان با اهل بیت رسول‌الله عجین شده است، مردمی که در راه دفاع از مملکت خود بیش از 10 هزار جانباز و شهید تقدیم کرده‌اند و بیش از یک هزار و 700 مسجد و تکایا دارد.

 

امام جمعه بیجار نیز در این مراسم نقش رهبری در نظام اسلامی را محور همبستگی و انسجام دانست و عنوان کرد: هدایت سیاسی افکار و اندیشه‌ها، تقویت معنویت جامعه اسلامی و برافراشتن پرچم عزتمندی در جهان و تقویت باورهای دینی و حمایت از ارزش‌ها از نقش‌های رهبری در جامعه است و بی‌شک جایگاه نماینده ولی فقیه در استان‌ها نیز ایجاد وحدت و الفت بین مردم و تقویت معنویت میان آنهاست.

 

حجت‌الاسلام علی مرادی اضافه کرد: نماینده ولی فقیه پیام مردم و مسوولان استان‌ها را به رهبری می‌رساند و حامی آنها نیز خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: پرچم ابلاغ سیاست‌های رهبری و پافشاری در اجرای سیاست‌های ولی فقیه بر دوش نمایندگان ولی فقیه در استان‌هاست، و پرچم‌دار تقویت ارتباط معنوی سیاسی، معنوی در بین تاثیرگذاران در سرنوشت فرهنگی استان نمایندگان ولی فقیه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز با تمام افتخار نظاره‌گر عزتمندی نظام اسلامی هستیم از برکات وجود رهبری است چرا که کشورهای دیگر هم از وجود پارلمان برخوردار هستند و هم نیروهای مسلح و غیره دارند اما عزتمندی ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وجود رهبر معظم انقلاب است.

 

امام جمعه بیجار در پایان با بیان اینکه روحانیون پا به رکاب نماینده ولی فقیه کردستان حرکت خواهند کرد، گفت: از طرف همسنگرانم از تلاش‌های آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به خاطر همه اقدامات و نگاه ویژه‌ای که به کل استان داشتند تقدیر می‌کنیم.

 

 

کد خبر 967564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha