لزوم اختصاص اعتبار ملی جهت تکمیل پروژه پل میانرود دزفول

قالیباف در بازدید از پروژه نیمه کاره پل میانرود دزفول گفت: اعتبار پل میانرود در حال حاضر از محل جذب اعتبارات استانی است لذا پیگیری جهت ردیف بودجه اعتبار ملی برای تکمیل آن باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدباقر قالیباف» امروز (پنج‌شنبه ۱۳ شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه نیمه‌کاره پل میانرود دزفول که ۱۹ سال پیش کلنگ زنی شده و به دلیل اختلاف با پیمانکار نیمه‌کاره مانده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دزفول یک شهر فعال در حوزه کشاورزی است و تکمیل پل میانرود جهت سهولت در تردد اهالی این منطقه که اغلب به کار کشاورزی مشغول هستند ضروری است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: پل میانرود و جاده آن به عنوان پدافند غیرعامل از ضرورت بالایی برخوردار است که چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحث سیلاب ۹۸ نبود آن احساس می‌شد لذا باید با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل سریعا تکمیل شود.

 

وی با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبار ملی جهت تکمیل پروژه پل میانرود تصریح کرد: اعتبار پل میانرود در حال حاضر از محل جذب اعتبارات استانی است لذا پیگیری جهت ردیف بودجه اعتبار ملی برای تکمیل آن باید انجام شود.

 

قالیباف با بیان اینکه پروژه پل میانرود باید ظرف مدت ۲۰ ماه تکمیل میشد خاطر نشان کرد: متاسفانه اختلافات مالی با پیمانکار باعث تاخیر در این پروژه شده است .

 

وی یاد آور شد: علاوه بر پل، مسیر چهار بانده‌ای با ۱۴ کیلومتر نیز وجود دارد که کانال‌های آبیاری و زهکش‌های کشاورزی در حریم جاده قرار دارند که باید زهکش‌ها و کانال‌های آبیاری برداشته و دوباره احداث شوند تا امکان استفاده از جاده و پل فراهم شود.

 

کد خبر 967606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha