خدمتی بی‌منت به مردم کردستان داشته باشم

حجت‌الاسلام پورذهبی :گفت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیرم تا خدمتی بی‌منت به مردم این استان داشته باشم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسنندج ، حجت‌الاسلام حاج عبدالرضا پورذهبی امروز(13شهریور) دراین آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: خدا را شکرگزار هستم که توفیق خدمتگزاری بنده به مردم کردستان را داد و از سپاسگزار رهبر معظم انقلاب هستم که به اینجانب اعتماد کرده و بنده را مفتخر به خدمت به این خطه از ایران اسلامی کردند.

وی افزود: تمام تلاش خود را بکار می‌گیرم تا خدمتی بی‌منت به مردم این استان داشته باشم و برای این مهم، نیازمند مشورت، همکاری و دلسوزی اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان و جوانان پرشور و انقلابی هستم.

این مقام مسئول  بیان  کرد: وظیفه خود می‌دانم که از کسانی در کسوت نماینده ولی فقیه در کردستان زحمت کشیده‌اند و در طی ۳۸ سال با مجاهدت فراوان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب به خدمت هرچه مفیدتر این جایگاه کمک کردند تا بنده تااکنون بتوانم با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط ‌آنان در مسیر هموارتری قرار گیرم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم کردستان را غنیمت شمرده و تلاش خود را بکار می‌گیرم با کمک خداوند و تلاش جهادی و مساعدت دلسوزان، حرکت مفیدی برای پیشبرد اهداف نظام انجام دهم.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: اولویت بنده مجاهدت فرهنگی در راستای بسط گفتمان امام و رهبری با استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های انسانی کردستان است.

وی با بیان اینکه گوش شنوا و قلب دریایی خواهم داشت، اظهار داشت: تلاش خواهم کرد با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در اولین فرصت با مردم از نزدیک دیداری داشته باشم.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنانش  با بیان اینکه تلاش بنده این است که مسایل اصلی فرهنگی استان را تقویت کنم، افزود: این مهم با استفاده از نیروهای نخبه و میدان دادن به جوانان پرانگیزه تحقق خواهد یافت.

 

کد خبر 967716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha