پارسیان به الگوی طرح تحول محلات در هرمزگان تبدیل شود

فرماندار پارسیان گفت: طرح تحول محلات در پارسیان باید به عنوان الگو در سطح کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از پارسیان، «مجتبی رضاپور» در جلسه طرح تحول محلات، اجرای طرح تحول محلات توسط دستگاه های اجرای شهرستان گفت: طبق تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و سپاه پارسیان یک نسخه از طرح تحول محلات در اختیار مسئولین ادارات و نهادهای دولتی قرار می‌گیرد. 

 

وی بیان داشت: طرح تحول بسیار طرح جامع و کاملی است چرا که از ریز و بم محله های با خبر است و از هر محله ای متناسب با مشکلات آن برنامه ریزی میشود.

 

فرماندار پارسیان تصریح کرد: مشکلات محله ها در حوزه اشتغال، اعتیاد، طلاق ، مواد مخدر و بهداشت جداگانه در هر محله ای متناسب با مشکلات موجود گام برداشته می‌شود و این طرح کمک بزرگی به مسئولین و دستگاه های خدمات رسان می کند.

 

رضاپور گفت: بیشتر مشکلات زیر پوست شهر هست شاید ما نتوانیم همه مشکلات را ببینیم ولی طرح تحول سلامت باعث می‌شود در زیر پوست شهر به کوچکترین و ریز ترین مشکل مردم با خبر شد و آن را لمس کرد و در راستای همان اهداف به مجموعه شهرستان کمک کرد.

 

وی ضمن تاکید بر تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی در راستای اجرا شدن این طرح، ابراز داشت: همه همگام در کنار همدیگر و در کنار امام جمعه و سپاه مقتدر کمک شود تا این طرح اجرا شود. 

 

فرماندار پارسیان اظهار کرد: طرح تحول محلات در پارسیان باید به عنوان الگو در سطح کشور تبدیل شود.

 

رضاپور با اشاره به پروژه های هفته دولت گفت: ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال و در همین راستا احداث ۶ مدرسه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰  میلیارد ریال در هفته آینده توسط استاندار هرمزگان و مسئولین به بهره برداری رسید.

کد خبر 967721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha