جهادگران بسیجی پایگاه شهید مورخی به یاری کشاورزان شتافتند

اعضای کانون نورالمهدی(عج) و جهادگران بسیجی پایگاه شهید مورخی آستارا به یاری کشاورزان در جمع آوری محصول برنج شتافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، اعضای کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) با اجرای طرحی مشارکتی در همکاری با پایگاه بسیج شهید مورخی آستارا، همراه کشاورز شده و تا با او در جمع‌آوری محصول برنج درو شده آنان در شالیزارهای آستارا همگام شوند.

 

«سالار هرمزپور» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اعضای کانون نورالمهدی(عج) و جهادگران بسیجی پایگاه شهید مورخی به یاری کشاورزان برنج کار روستای ویرمونی شتافتند و اقدام به جمع آوری محصولات آنان کردند.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مورخی بندر آستارا با اشاره به اینکه حضور جهادگران بسیجی و اعضای کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) در قالب طرح «همگام با کشاورز اعتلای بسیج» انجام شد، افزود: در این طرح که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا و در مدت ۱۰ روز انجام شد، ۵۳ نفر از اعضای کانون نورالمهدی(عج) و جهادگران بسیجی پایگاه شهید مورخی حضور داشتند.

 

وی برداشت محصول برنج از ۹ هکتار از شالیزارهای آستارا را جزو اولویت برنامه‌های جهادی بسیجیان جهادگر پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی دانست و تصریح کرد: تقویت روحیه ایثار و خدمتگزاری به محرومان جامعه و احیای ارزش‌های دینی و انقلابی در سایه جهاد سازندگی تحقق می ‌یابد.

 

هرمزپور گفت: با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در راستای استفاده از نیرو و نشاط نوجوانان و جوانان کشور، بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ تشکیل شد و تاکنون منشاء خدمات ارزشمندی در کشور بوده است.

 

*اعضای کانون نورالمهدی(عج) خدمت به مردم را افتخار می دانند

«جهانبخش جاویدان» نیز در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نوجوانان و جوانان بسیجی و عضو کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) با حضور در اردوهای بسیج سازندگی به خودسازی دست می ‌یابند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) بندر آستارا به نقش مهم بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: اردوهای جهادی موجب انجام فعالیت ‌های بزرگ و نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در جامعه می‌ شود.

 

جاویدان با بیان اینکه طرح «همگام با کشاورز» در راستای همکاری و تعامل بین بسیج و کانون‌های مساجد و خدمت به کشاورزان اجرا شد اظهارداشت: اعضای کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) در کنار بسیجیان پایگاه شهید مورخی خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانند و همیشه در کارهای خیرخواهانه گام برداشته و این مسیر را ادامه می‌دهند.

 

«طرح همگام با کشاورز» برای حمایت و کمک به تولید محصولات کشاورزی راه اندازی  شده که در استان‌های گیلان و مازندران با هدف اصلی رسیدن به خودکفایی برنج به سازمان بسیج کشاورزی واگذار شده است. بیش از هزار و ۱۱۵ روستای گیلان زیر پوشش این طرح هستند و هر مربی به ۲۰ کشاورز در بخش مشاوره کشاورزی، آزمون خاک، کودهای برنج و سایر موارد خدمات ارائه می‌کند. ‌

 

 

کد خبر 967768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha