مسئولان قرآنی خوزستان  اهمیت بیشتری به فعالیت‌های قرآنی دهند

حاجی شریفی با اشاره به استعدادهای قرآنی خوزستان گفت: مسئولان قرآنی خوزستان باید اهمیت بیشتری برای فعالیت‌های قرآنی و توجه به این استعدادها قائل شوند.

«رضا حاجی شریفی» در حاشیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستان‌های سراسر کشور برگزار و اکنون مرحله استانی در حال برگزاری است.

 

ناظر کشوری برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان ادامه داد: خوزستان یکی از استان‌های قاری‌خیز کشور است و اساتید بسیار خوبی در سطح ملی و بین‌المللی را در خود جای داده و از لحاظ حنجره و صوت و لحن صداهای بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

 

وی به استعدادهای قرآنی و جوانان علاقه‌مند به حوزه قرآن اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان قرآنی خوزستان باید اهمیت بیشتری برای فعالیت‌های قرآنی و این استعدادها قائل شوند.

 

حاجی شریفی با بیان اینکه تیم داوری مرحله استانی مسابقات قرآن خوزستان از چهره‌های نامی ملی و بین‌المللی هستند تصریح کرد: این ضعف در خوزستان وجود دارد که مسئولان زمینه حضور اساتید را برای علم‌آموزی قرآن فراهم کند، اساتید مشکلی برای برپایی دوره‌ها و کلاس‌ها ندارند اما لازم است زمینه برگزاری این دوره‌ها را فراهم آورند.

 

وی در خصوص برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات ابراز کرد: برای برگزاری مرحله کشوری دو طرح مدنظر است، اول اینکه مسابقات به صورت بخش بخش و در روزهای معین و به صورت متمرکز اجرا و طرح دوم اینکه مرحله مقدماتی به صورت انلاین و مرحله نهایی به صورت متمرکز در استان تهران برگزار شود.

 

ناظر برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان در پایان یاد آور شد: نحوه برگراری مرحله کشوری این دوره از مسابقات در مهرماه مشخص و در آبان ماه سال جاری این مسابقات برگزار می‌شوند.

 

کد خبر 967796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha