زمان خارج شدن از برجام رسیده است

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه زمان خارج شدن از برجام رسیده است گفت: تاریخ ایران خیانت عده ای که MPT را امضا کردند، نخواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(جمعه،۱۴شهریور) در خطبه های نمازجمعه رشت با تشکر از عزاداران حسینی که با رعایت پروتکل های بهداشتی شور و شعور حسینی خود را با عرض ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله(ع) نشان دادند گفت: عزم و شور عاشقان حسینی در سوگواری های محرم امسال در تاریخ ماندگار شد.

 


نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به معضل پسماند استان اشاره کرد و افزود: نمایندگان گیلان، استانداری، شهرداری، شورای شهر و سایر مدیران در حل معضل پسماند سراوان همراهی لازم را داشته باشند.



وی با تاکید بر رسیدگی به وضعیت رودخانه های آلوده رشت و فاضلاب شهر ادامه داد: قرارگاه خاتم سپاه جهت بررسی وضعیت این دو رودخانه قراردادی امضا کرده تا اقدامات مناسبی انجام دهد.



فلاحتی با بیان اینکه باید از ظرفیت دانشگاه، حوزه، مراکز دانش‌بنیان و نخبگان در این امر استفاده شود اظهار داشت: اگر مسئولان از نخبگان و مراکز دانش بنیان استفاده نکنند، مستبد خواهند بود.



وی تاکید کرد: بهره گیری از تفکر نخبگان منجر به ماندگاری طرح ها می شود.



امام جمعه رشت با بیان اینکه باید همت جهادی در رفع مشکلات داشت تصریح کرد: تا زمانی که مسئولان پشت میزنشین باشند مشکلی رفع نمی شود.



وی در ادامه به دشمنی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: برجام فقط در موضوع هسته ای نبود، بلکه تا 7 برجام می‌خواستند ما را پیش ببرند.



فلاحتی تاکید کرد: درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب موجب خنثی شدن توطئه دشمن شد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اروپاییان نیز رنگ و لعاب آمریکایی هارا گرفتند تصریح کرد: مردم باید مطالبه‌گر باشند تا رأی ممتنعی را که اروپائیان در شورای امنیت در مکانیسم ماشه داده اند، فریبمان ندهد، اروپاییان هر کاری که می‌کنند همراه با نقشه است.


وی با بیان اینکه ایران به تعهد برجامی خود عمل کرده و فردو و آب‌سنگین اراک را تعطیل و غنای سوخت هسته‌ای را نازل کرد، گفت: تاریخ ایران خیانت عده ای کهMPT را امضا کردند، نخواهد بخشید.



فلاحتی با تاکید بر اینکه زمان خارج شدن از برجام رسیده است خاطرنشان ساخت: بازگشت به غنای سوخت هسته‌ای ۲۰ درصدی، محدود کردن بازرسی‌های انرژی هسته‌ای و خروج ایران از برجام باید در دستور قرار بگیرد.


 

کد خبر 967822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha