معرفی کتاب «چهار گفتار» در طرح شنبه های کتاب

اکبری گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «چهار گفتار» به نویسندگی حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای در مسجد النبی (ص) شهر بن معرفی شد.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «چهار گفتار» به نویسندگی حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای در مسجد النبی (ص) شهر بن معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن بابیان اینکه کتاب «چهار گفتار» از انتشارات انقلاب اسلامی است افزود: کتاب «چهار گفتار» رهبر انقلاب اسلامی در آستانه‌ ماه محرم و در تبیین زمینه‌ها، علل و آثار حادثه‌ عاشورا منتشر شده است.

 

وی ابراز کرد: این کتاب شامل چهار سخنرانی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که با توجه به موضوع مشترک تمامی آن‌ها یعنی تحلیل زمینه‌ها و عوامل مؤثر در بروز حادثه‌ عاشورای سال ۶۱ قمری اینک به صورت مجموعه‌ای منتشر شده است.

 

اکبری با اشاره به اینکه این گفتارها در سال‌های ۷۱، ۷۴، ۷۵ و ۷۷ ایراد شده است گفت: کتاب «چهار گفتار» در ۱۳۲ صفحه منتشر شده و در ۱۰ هزار نسخه به چاپ رسیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن یادآور شد: کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) روزهای شنبه هر هفته در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک کتاب را در فضای مجازی معرفی می کند.

 

کد خبر 967931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha