افتتاح مسجد جدید با حضور نمایندگان پارلمانی در«پنجاب» پاکستان

مسجد جدید در ایالت «پنجاب» با حضور «چوهدری پرویز الهی» رئیس پارلمان ایالت پنجاب و دیگر نمایندگان و قانونگذاران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «nation»،مسجد جدید در ایالت «پنجاب» با حضور «چوهدری پرویز الهی» رئیس پارلمان ایالت پنجاب افتتاح شد.

 

«پرویز الهی» رهبران همه احزاب سیاسی را به نمایندگی از پارلمان ایالتی در مراسم افتتاح این مسجد گردهم آورد.

 

وی در این باره گفت: همه قانونگذاران دیدگاه های سیاسی خاص خود را دارند اما همه با هم در این خانه برای رفاه مردم گردهم آمده اند.

 

«حمزه شهباز شریف»،رهبر اپوزیسیون در پارلمان پنجاب،«دوست محمد مزاری»،معاون پارلمان، «راجا بشارت»،وزیر حقوق و نمایندگان از احزاب سیاسی مختلف در این مراسم رئیس پارلمان پنجاب را همراهی می کردند.

 

همه این افراد در اولین نماز جمعه که در مسجد جدید پنجاب برگزار شد،شرکت کردند.

 

«چوهدری پرویز الهی» گفت که قانونگذاری در ایالت پنجاب با همکاری متقابل میان رهبران سیاسی و با در نظر گرفتن رفاه مردم این ایالت ادامه دارد.htjjhp ls[n

 

وی افزود: علاوه بر بهبود کار کمیته های دائمی موجود کمیته های جدید نیز در حال تشکیل هستند.

 

رئیس پارلمان ایالت پنجاب تصریح کرد:این کمیته ها برای رفاه و پیشرفت مردم کار می کنند و همچنین توصیه هایی را برای بهبود کار خود به دولت ارائه می دهند.

 

پاكستان کشوری با اكثريت جمعيت مسلمان است که بزرگترين و زيباترين مساجد جهان اسلام را در خود جای داده است.

 

از جمله مهم ترین این مساجد می توان به مسجد پادشاهی، مسجد وزير خان، مسجد شاه جهان، مسجد مهابت خان، مسجد فيصل اسلام آباد،مسجد بهونگ، مسجد طوبی و مسجد جامع گراند اشاره کرد.

کد خبر 967938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha