۳۰ درصد زیرساخت های سیستان و بلوچستان برای آموزش آماده نیست

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ درصد زیرساخت های سیستان و بلوچستان برای آموزش آماده نیست و باید به سرعت به سمت توسعه زیرساخت ها برویم تا بتوانیم آموزش را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد هادی مرعشی» در آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید در زاهدان بیان داشت: ویروس منعوس کرونا به عنوان یک پدیده  جدید قرن که دنیا را تحت شعاع خود قرار داده است اثرات سنگینی را بر جامعه گذاشته است.    

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کرونا ویروس ناشناخته است که اثرات آن خیلی مشخص نیست.

 

 مرعشی با اشاره به اینکه معلوم نیست که مردم دنیا تا کی با ویروس کرونا درگیر باشند، یادآور شد: با تصمیم گیری که در آموزش و پرورش صورت گرفت با همه پروتکل ها مدارس دایر خواهند شد.   

 

معاون امنیتی و انتظامی استان با اشاره به اینکه نباید نظام تعیلم و تربیت را معطل کرونا گذاشت، ادامه داد: آموزش در کنار پرورش معنا پیدا می کند.

 

مرعشی گفت: 30 درصد زیرساخت های سیستان و بلوچستان برای آموزش آماده نیست و باید به سرعت به سمت توسعه زیرساخت ها برویم تا بتوانیم آموزش را محقق کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه پرورش صرفا در خانه شکل نمی گیرد، افزود: پرورش دانش آموزان در کنار هم و در کنار معلم  و در ورود به جامعه موثر است.  

 

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان  تاکید کرد: دانش آموزی که رابطه اجتماعی صحیح دارد بسیار رشد آن متفاوت تر از  دانش آموزی که دائم سرش در فضای مجازی است و در تنهایی بسر می برود و در ورودش به جامعه اختلال ایجاد می شود.

 

 مرعشی، دانش آموزان را آیندگان کشور دانست و بیان داشت: اگر شما نسبت به انقلاب تعصب نداشته باشید و هدفگذاری نکنید آینده روشن نخواهیم داشت.

 

وی افزود: اگر شما از قلم و فکر خودتان صیانت نکنید آینده روشنی را نخواهیم داشت.  

کد خبر 967940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha