تکریم خانواده شهید «صولت اسدی» توسط کانون امام علی (ع) گندمان

غیاثی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در دهمین هفته از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از صبر و ایثارگری خانواده شهید «صولت اسدی» تجلیل کردند.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در دهمین هفته از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از صبر و ایثارگری خانواده شهید «صولت اسدی» تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: خانواده های شهدا با تحمل رنج و سختی های زیاد و تقدیم فرزندان خود در جنگ تحمیلی سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته اند.

 

وی ابراز کرد: جوانان امروز که دوران دفاع مقدس را ندیده اند امروز با اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و حضور در منزل خانواده های شهدا با دلاوری ها و رشادت های شهدا آشنا می شوند.

 

غیاثی بابیان اینکه جوانان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان برای حضور در مراسم تکریم خانواده های شهدا لحظه شماری می کنند گفت: هر هفته شاهد حضور تعدادی از جوانان مسجدی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در آیین تکریم خانواده های شهدا هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه های خانواده شهدا یکی از اهداف برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» است.

 

خاطرنشان می شود: شهید «صولت اسدی» متولد ۴ مرداد ۱۳۴۳ در شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن ديده به جهان گشود، وی در رشته آموزش ابتدايی مرکز تربيت معلم شهيد رجايی شهرکرد مشغول به تحصيل بود که تصميم می گيرد برای دفاع از کشورش به جبهه برود و سرانجام بعد از سه مرحله حضور در جبهه در تاريخ ۷ مرداد ۱۳۶۵ در جزيره مجنون به مقام والای شهادت نائل می شود.

 

اين شهيد والامقام در دفتر خاطراتش، انگيزه خود را از رفتن به جبهه اين طور بيان می کند:

 

انگيزه من از آمدن به جبهه حق عليه باطل به خاطر نابودی صدام و پاسخ به ندای امام حسين (ع) که در روز عاشورا سر داد و برای زنده نگه داشتن اسلام، ياران خودش و اهل خانواده اش را به کربلا برد و جنگيد.

 

ما هم بايد به ندای امام حسين (ع) لبيک بگوييم و همچنين به فرمان و دستور امام خمينی (ره) که فرمودند رفتن به جبهه واجب کفايی است. ما سخن امام را از جان و دل مي پذيريم و اما اين يک وظيفه الهی است و انگيزه فعلی ما اين است که برای نابودی صدام و آزادی کربلایی خونين حسين (ع) و برای ادامه راه شهيدان و به خاطر دفاع از اسلام و برای نابودی ابرقدرت های تاريخ و اطلاعت از پيام امام که فرمودند «جنگ جنگ تا رفع فتنه» بايد تا وقتی فتنه بر روی زمين است بجنگيم.

 

کد خبر 968031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha