جذب تامین کنندگان بومی فولاد کویر؛ گامی بلند در تحقق مسئولیت اجتماعی

رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل از انتشار بزرگ ترین فراخوان شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه خبر داد.

«حمیدرضا خوروش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فراخوان شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه به همت مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل منتشر شد. 


رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل افزود: این فراخوان در راستای اجرایی شدن اقدامات و ساختار مسئولیت اجتماعی این مجتمع و با هدف تامین کالاها، قطعات، خدمات و اقلام مصرفی مجتمع فولاد کویر از تامین کنندگان بومی منطقه منتشر شده است.  


خوروش بیان داشت: در این فراخوان در راستای حمایت از کسب و کارها، رونق صنعت بومی منطقه و استفاده از توان صنایع، شرکت های دانش بنیان و مشاغل منطقه، از تمامی کسب و کارهای منطقه در گروه های تولید کنندگان و سازندگان، بازرگانان، پیمانکاران، مشاوران، فروشندگان و مغازه داران و پیمانکاران خدماتی دعوت به همکاری شده است. 


رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل افزود: علاقه مندان برای مشارکت در این فراخوان می توانند ضمن مشاهده زمینه های مورد نیاز همکاری در پایگاه اینترنتی مجتمع فولاد کویر به نشانی www.kavirsteel.ir ، از طریق منوی «خرید» در قسمت «بزرگترین فراخوان شناسایی و جذب تامین کنندگان بومی منطقه» فرم های «زمینه های همکاری تامین کنندگان» و «پرسشنامه های خود اظهاری تامین کنندگان» را حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۹ مطالعه، تکمیل و بارگذاری کنند.

 
خوروش بیان داشت: متقاضیان در صورت نیاز به راهنمایی در این خصوص می توانند با شماره ی ۰۳۱۳۳۰۰ داخلی های ۱۷۰۵ و ۷۴۰۳ تماس حاصل نمایند./

کد خبر 968164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha