زیرساخت آموزش مجازی در مناطق محروم تقویت شود

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به مشکل مناطق محروم و دور افتاده در حوزه اینترنت و تلفن همراه، گفت: در حوزه آموزش مجازی برای استفاده دانش آموزان مناطق محروم از برنامه شاد باید زیرساخت آموزشی مناطق محروم تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام «علی اکبر جمیاری» امروز(15 شهریور) در مراسم آغاز سال تحصیلی با اشاره به محرومیت شهرستان دلفان، اظهار داشت: امروز مناطق محروم در حوزه آموزش مجازی با مشکل نبود زیرساخت های مواجه هستند.

 

امام جمعه نورآباد افزود: برای  سال تحصیلی جدید و استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی باید زیرساخت های آموزش مجازی در شهرستان دلفان و مناطق محروم این شهرستان تقویت شود.

 

وی با اشاره به مشکل اینترنت موجود در مناطق روستایی و محروم، بیان کرد: لازم است زیرساخت‌های اینترنت در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده دلفان تقویت شود.

 

حجت الاسلام  جمیاری ادامه داد: بسیاری از مناطق محروم روستایی شهرستان از پوشش اینترنت محروم هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به تحقق توسعه عدالت آموزشی، بیان کرد:  در راستای تحقق عدالت آموزشی باید بستر آموزش رایگان برای همه یکسان باشد.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: آغاز سال تحصیلی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تفاوت های بسیاری با گذشته دارد که نیاز به همراهی جدی مسئولان و خیران برای توسعه عدالت آموزشی است.

 

وی افزود: همچنین برای تقویت آموزش دانش آموزان همکاری بیشتر اولیا با معلمان و مدیران مدارس ضروری است.

 

 امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه در برخی مناطق این شهرستان آموزش حضوری خواهد بود، افزود: در این مناطق رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی باید مورد توجه جدی مدیران، معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

کد خبر 968186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha