پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود

قربانی گفت: در سال جاری و با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از هم استانی‌های عزیز از نظر اقتصادی با همکاری خیرین و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی خوزستان پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود.

«غلامرضا قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی همانند سال‌های گذشته در طول سال تحصیلی برنامه‌های فرهنگی و مسابقات علمی خود را در قالب طرح شهید بهنام محمدی با قدرت برگزار می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خوزستان ادامه داد: در سال جاری و با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از هم‌استانی‌های عزیز چه از نظر اقتصادی و چه از نظر شغلی با همکاری خیرین و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی خوزستان پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای آغاز بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام می‌گیرد افزود: در سراسر استان دانش‌آموزانی هستند که برای خرید لوازم تحریر با مشکل مواجه شدند، در همین راستا با همکاری خیرین پکیج لوازم تحریر تهیه و در اختیار دانش‌آموزان کم‌بضاعت قرار داده می‌شود.

 

قربانی از انجام آموزش‌های بهداشتی در زمینه مقابله با کرونا خبر داد و اضافه کرد: در برنامه شاد آموزش و پرورش یک فایل برای بسیج دانش‌آموزان آماده شده که در آن موارد بهداشتی مقاله با کرونا آموزش داده می‌شوند.

 

وی از از پایان یافتن دوره یاوران ولایت در سه بخش معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان خبر داد و تصریح کرد: اردوهای آمادگی دفاعی در مقاطع دبیرستان و برگزاری آن منوط به شرایط شیوع کرونا در استان خوزستان خواهد بود.

 

کد خبر 968224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha