طولانی‌شدن ارائه پاسخ به مردم باعث متضرر شدن سرمایه‌گذار می شود

استاندار هرمزگان گفت: طولانی‌ پاسخ دادن به استعلامات به سرمایه‌گذار ضرر خواهد زد و ما که در تلاش برای عبور از اقتصاد نفتی هستیم باید به این موضوع توجه ویژه شود. سرمایه‌گذار باید به سرعت مجوزهای خود را اخذ کند و فعالیت خود را شروع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فریدون همتی» در جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد با بیان اینکه دولت را در قوه مجریه نمی‌بینم، اظهار کرد: دولت یعنی تمام نهادهای انقلاب اسلامی؛ تمام این ارکان دولت هستند که اهداف عالیه نظام را پیش می‌برند.

 

استاندار هرمزگان ابراز داشت: کادر درمان در شهرها و روستاها تلاش زیادی کردند که شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند تا صدمات زیادی به مردم وارد نشود. این فداکاری شایسته قدردانی است.

 

همتی بیان داشت: تمام دستگاه‌های اقدامات مثبتی داشتند؛ برخی دیگر در ذهن من وجود دارند که فعالیت‌های خوبی را در دستور کار قرار داشتند اما به دلیل عدم بارگذاری مستندات به عنوان برتر انتخاب نشدند. این بدان معنا نیست که زحمات آن عزیزان دیده نمی‌شود.

 

وی مطرح کرد: ولایت فقیه یکی از رحمت‌های خداوند برای این انقلاب و مردم محوب می‌شود. ضعف نبود چنین موضوعی به نام ولایت در کشورهای دیگر به وضوح قابل مشاهد است.

 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در تما دنیا تلاش می‌شود که سرمایه‌گذار جذب شود. زمین‌های بایری که سالیان سال باقی مانده است هیچ منفعتی برای مردم نداشته است. اما اگر یک سرمایه‌گذاری را جذب کنیم و امور فعالیت او را تسهیل کنیم اشتغال زیادی را ایجاد خواهد کرد.

 

همتی عنوان کرد: تغییر در پاسخگویی و طولانی‌ پاسخ دادن به استعلامات به سرمایه‌گذار ضرر خواهد زد و ما که در تلاش برای عبور از اقتصاد نفتی هستیم باید به این موضوع توجه ویژه شود. سرمایه‌گذار باید به سرعت مجوزهای خود را اخذ کند و فعالیت خود را شروع کند.

 

وی اظهار کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم تسهیل کنیم و کوتاه کنیم، سرمایه‌گذاران می‌توانند کشور را خودکفا کنند و جهش تولید را رقم بزنند. باید بدانیم تنها راهی که برای رونق اقتصاد وجود دارد رونق سرمایه‌گذاری است.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دوره ابتکار و خلاقیت است، با ابتکار و فعالیت جهادی است که می‌توان به صورت شتاب‌دار حرکت کرد و جهش تولید را رقم بزنیم.

 

کد خبر 968236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha