اقتصاد گردشگری از آسیب های شیوع ویروس کرونا در امان نماند

رزم حسینی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که منجر به ایجاد درآمد پایدار برای سازمان همیاری شهرداری‌ های استان می ‎شود، راه ‌اندازی پایانه صادراتی سوخت در مرز دوغارون است، گفت:اقتصاد گردشگری از آسیب های شیوه ویروس کرونا در امان نماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌ حسینی» عصر( ۱۵ شهریور) در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌ های استان با بیان اینکه کرونا نزدیک چند ماه است که اقتصاد جهانی از جمله اقتصاد ایران را تحت تاثیر خود قرار داده و خسارت‌هایی را به وجود آورده است، گفت: اقتصاد گردشگری بسیاری از کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا با بحران روبرو شد و این حوزه هم از آسیب ‌های آن در امان نماند.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان در شرایطی هست که باید روی پای خود بایستد و به دنبال ایده‌های نو برود تا بتواند درآمدهای خود را افزایش دهد.

 

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه سازمان همیاری می‌تواند به عنوان یک سازمان پشتیبان و تسهیلگر عمل کند و پشتیبان همه شهرداری‌های استان باشد، افزود: وقتی که در ستاد ویژه تدابیر اقتصادی از شرکت‌های مختلف حمایت می‌شود، به روش بهتر به سازمان همیاری شهرداری‌های استان هم در صورت لزوم کمک خواهد شد.

 

وی ادامه: یکی از اقدامات خوبی که منجر به ایجاد درآمد پایدار برای سازمان همیاری شهرداری‌های استان می‎شود، راه‌اندازی پایانه صادراتی سوخت در مرز دوغارون است.

کد خبر 968269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha