نشست کمیته پیگیری امور انتخابات تهران برگزار شد

نخستین جلسه کمیته پیگیری امور انتخابات به ریاست معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور اعضای کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری این کلانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، نخستین جلسه کمیته پیگیری امور انتخابات به ریاست معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور اعضای کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری این کلانشهر برگزار شد. «عیسی فرهادی» در این جلسه به آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف در امر برگزاری انتخابات تاکید کرد تا انتخابات ۱۴۰۰ به صورت باشکوه و پرشور و در فضایی آرام برگزار شود.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ چهار انتخابات به صورت همزمان در این حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد، باید با حساسیت بیشتر و با ایجاد شرایط بهتر، زمینه برای انتخابات سالم و رقابتی در کلانشهر تهران فراهم شود.

 
«فرهادی» همچنین اظهار داشت: تمام تلاش خود را به عنوان مجری انتخابات باید به کار بگیریم تا با رعایت قوانین و مقررات انتخابات، زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در این کارزار فراهم شود. 


در ادامه این جلسه نیز اعضای کمیته نکته‌نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند و پس از بررسی و تبادل‌نظر در این خصوص، فرماندار تهران مصوبه‌های جلسه را ابلاغ کرد.


سال آینده در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس چهار انتخابات شامل «سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری»، «ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا»،  «میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی» و «خبرگان رهبری» به صورت همزمان برگزار می‌شود. 

«شکراله حسن بیگی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران پیش از این اعلام کرده بود که این چهار انتخابات به صورت همزمان روز جمعه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس فقط در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می‌شود./

کد خبر 968300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha