۲۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند / وضعیت شهر اردبیل قرمز است

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران به رقم ۲۱۹ رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا همچنان در شهر اردبیل قرمز است و طی 24 ساعت 26 نفر در مراکز درمانی شهر اردبیل بستری شده اند که این آمار بسیار نگران کننده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران به رقم 219 رسید.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: هم اکنون 51 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و متاسفانه 2 نفر از بیماران به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده افزود: شیوع بیماری کرونا همچنان در شهر اردبیل روند افزایشی دارد و از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت بیشتری داشته باشند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است و شهروندان از سفرهای غیرضروری به ویژه به استان های با وضعیت قرمز خودداری کنند.

 

وی یادآور شد: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می توانند در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی را یاری کنند.

کد خبر 968353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha