برای ایجاد جامعه قرآنی مطلوب نیازمند عزم ملی هستیم

مزرعاوی با بیان اینکه برای ایجاد یک جامعه قرآنی مطلوب نیازمند یک عزم ملی هستیم گفت: در خوزستان موقوفه قرآنی نداریم و همین امر باعث شده تا جایگاهی برای حفظ قرآن نداشته باشیم اما سایر استان‌های کشور عملکرد خوبی در حوزه قرآنی داشته‌اند.

«محسن مزرعاوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده اما از لحاظ کمیت میزان شرکت‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته پایین‌تر بود.

 

داور بین‌المللی چهل وسومین دوره مسابقات قرآن خوزستان ادامه داد: یکی از دلایل کاهش شرکت‌کنندگان می‌تواند نحوه ثبت‌نام اولیه این مسابقات باشد که باعث شد بسیاری از داوطلبان این مسابقات از حضور در این رقابت‌ها باز بماندند.

 

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان رشته حفظ قرآن کریم از کیفیت خوبی برخوردار بوده‌اند اضافه کرد: قطعا نفرات برگزیده این مسابقات می‌توانند در مسابقات کشوری حرفی برای گفتن داشته باشند؛ حفظ جزء رشته‌هایی است که با برگزاری کارگاه چند روزه رفع اشکال نمی‌شود و باید به صورت مستمر یادآوری شود.

 

مزرعاوی افزود: ما در جلسات هفتگی که برگزار خواهیم کرد قطعا نکات مهم و لازم‌الاجرا را به نفرات برتر این مسابقات تذکر می‌دهیم تا بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای خوزستان در مسابقات کشوری باشند.

 

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد یک جامعه قرآنی در سطح مطلوب نیازمند یک عزم ملی هستیم یاد آور شد: در خوزستان موقوفه قرآنی نداریم و همین امر باعث شده تا ما جایگاهی برای حفظ قرآن نداشته باشیم اما سایر استان‌های کشور عملکرد خوبی در حوزه قرآن ایفا کرده‌اند.

 

کد خبر 968393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha