نشست های تخصصی با موضوع پاسخگویی به شبهات «ماه محرم» برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدرا دانشگاه آزاد اسلامی سرعین گفت: نشست های تخصصی با موضوع پاسخگویی به شبهات «ماه محرم» ویژه کارکنان دانشگاه و فعالان این کانون برگزار شد.

«یعقوب محمدپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست های تخصصی با موضوع پاسخگویی به شبهات «ماه محرم» ویژه کارکنان دانشگاه و فعالان این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدرا دانشگاه آزاد اسلامی سرعین تصریح کرد: مهمترین مباحث این نشست از جمله فلسفه قیام امام حسین (علیه السلام)، تاریخ عزاداری، بررسی انحرافات عزاداری، نظریه شعیه و سنی و موارد های دیگر که مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: این ویژه برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود در سالن ورودی دانشگاه برگزار شد.

 

محمدپور خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی و آگاهی از شبهات مطرح شده از سوی جریان های انحرافی از مهمترین اهداف برگزاری نشست بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدرا دانشگاه آزاد اسلامی سرعین افزود: از مهمترین ویژگی های چنین نشست هایی می توان به آگاهی آحاد جامعه از توطئه های دشمنان نسبت به آیین ها و مراسم دین مبین اسلامی اشاره کرد که هدفشان از این توطئه ها ایجاد شبهه هایی همچون شیعه هراسی در منطقه و ایجاد تفرقه و دشمنی است.

کد خبر 968524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha