توزیع ۲ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند در قزوین

حجت الاسلام نوروزی از توزیع ۲ هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند استان از محل موقوفات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «رضا نوروزی» در کمیته زنان و خانواده ستاد مقابله با کرونا استان که امروز (یکشنبه ۱۶ شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از محل موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی ۲ هزار بسته آموزشی تهیه و تحویل دانش آموزان استان قزوین شده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین ادامه داد: بخش دیگری از لوازم التحریرها هم طی روزهای آینده تهیه و توزیع می شود و این آمادگی برای تهیه لوازم التحریر از محل موقوفاتی که با نیت خیرات است، وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد در بحث تهیه گوشی تلفن همراه و تبلت است و با شیوع کرونا و نیاز دانش آموزان به تبلت و گوشی، افزایش قیمت را شاهد بودیم و متأسفانه عده ای منتظر هستند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

 

حجت الاسلام نوروزی خاطر نشان کرد: این موضوع ممکن نیست که برای هر دانش آموز یک گوشی تهیه شود و از طرفی این کار مسائلی را هم ممکن است به دنبال داشته باشد بنابراین لازم است شبکه رادیویی طراحی شود که برنامه آموزشی داشته باشد و اینگونه عدالت اجتماعی هم حاکم می شود.

 

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اظهار کرد: بیشتر کتابخانه های استان بازگشایی شدند و در مناطق قرمز سالن های مطالعه تعطیل هستند و دانش آموزان می توانند از منابع کمک درسی کتابخانه ها استفاده کنند.

 

«فاطمه محمدبیگی» یادآور شد: دانش آموزان می توانند کتاب از کتابخانه ها امانت بگیرند و همچنین با مراجعه حضوری عضو کتابخانه شوند و همچنان دستورالعمل تسهیل عضویت دانش آموزان در کتابخانه ها وجود دارد.

 

کد خبر 968538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha