تشکیل ۲۵ هزار پرونده برای تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در لرستان

سالاری با اشاره به ارائه تسهیلات جبران خسارت کرونا در لرستان، گفت:۲۵ هزار پرونده برای تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تشکیل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  « عظیم سالاری» امروز(16 شهریور) درجلسه کار گروه اشتغال شهرستان بروجرد، اظهار داشت: برای جبران خسارت کرونا در استان 696 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه این اعتبار در قالب تسهیلات در اختیار واحد های تولیدی و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد، افزود: تاکنون در این راستا ۲۵ هزار پرونده برای تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تشکیل است.

 

وی ادامه داد: ۱۴ رسته با ۷۸۰ زیر رسته مشمول دریافت تسهیلاتی مشاغل آسیب دیده از کرونا در لرستان هستند.


سالاری با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار نفر برای گرفتن تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در بروجرد ثبت نام کرده اند، بیان کرد: ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون به مشاغل اسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است و لرستان رتبه پنجم را در کشور دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان تاکنون به مشاغل اسیب دیده از کرونا در شهرستان بروجرد پرداخت شده است.

 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون طرح در بانک ها داریم و بیش از ۳۷ میلیارد تومان طرح جدید شناسایی و به بانک ها معرفی خواهند شد.
سالاری  افزود: سهم شهرستان بروجرد از تسهیلات مشاغل کرونایی ۵۰ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد بیشتر هم اختصاص داده شده بانکها تسهیلات کرونابی را در اولویت قرار دهند زیرا بسیاری از کسب و کارها با شیوع کرونا دچار آسیب شدند.

کد خبر 968580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha