اعضای کانون فرهنگی هنری صالحین آستارا به اردوی تفریحی اعزام شدند

قهرمانی از اعزام اعضای کانون صالحین شهرستان آستارا به اردوی تفریحی و ورزشی خبر داد.

«حسین قهرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در راستای ایجاد نشاط بین نوجوانان و جوانان، ۲۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری صالحین و بسیجیان پایگاه شهید آهنی به اردوی تفریحی پارک جنگلی بی بی یانلو اعزام شدند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق (ع) بندر آستارا با بیان اینکه اعضای کانون با یک دستگاه مینی بوس به این اردوی تفریحی و ورزشی اعزام شدند، افزود: این اردو یکروزه با هدف تشویق اعضای کانون و فعالین مسجد و جذب بیشتر اعضاء به مسجد و همچنین ایجاد فضای شاد، فرهنگ سازی و ایجاد تعامل بیشتر بین بسیجیان برگزار شد.

 

قهرمانی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و بیش از ۱۰۰ نفر عضو فعال دارد، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی، آموزشی و اردوهای تفریحی و زیارتی و اجرای مسابقات علمی، فرهنگی و مذهبی در اولویت کانون صالحین می باشد.

 

«محسن نوروززاده» نیز در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان،گفت: در قالب اجرای این اردو، بسیجیان و اعضای کانون صالحین در یک اقدام فرهنگی اقدام به جمع آوری زباله های ریخته شده در پارک جنگلی بی بی یانلو کردند.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شاپور آهنی افزود: همچنین در این اردو مسابقات ورزشی از قبیل تیراندازی، دارت و والیبال برگزار و به نفرات برتر هر رشته جوایز نفیسی اهدا شد.

 

نوروززاده گفت: امروز توجه به امر ورزش و فرهنگ سازی در جهت درست زندگی کردن در فضای ماشینی، نیازمند این است که بسیجیان و کانونی ها به ورزش و مراقبت از خود، توجه بیشتر داشته باشند.

کد خبر 968630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha