ورود نظرات کارشناسانه به طرح‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز

ستایشگر گفت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز موجب ایجاد ارتباط دانشگاه با جامعه می شود و نظرات کارشناسانه را در طرح‌ها و لایحه های شهرداری و شورای شهر وارد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «داریوش ستایشگر»، امروز (یکشنبه 16 شهریور) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: این تفاهم نامه با هدف هم‌افزایی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و حضور بیش از پیش دانشگاه در مدیریت شهری منعقد شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این تفاهم نامه همچنین، بستر آموزش عملی را در زندگی مردم افزایش خواهد داد.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مراکز پژوهشی در شوراهای اسلامی بیان کرد: این مراکز، حلقه اتصالی میان شوراها و پژوهشگران است و بر تصمیمات شورا نیز اثرگذار است.

ستایشگر ادامه داد: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز موجب ایجاد ارتباط دانشگاه با جامعه می شود و نظرات کارشناسانه را در طرح‌ها و لایحه های شهرداری و شورای شهر وارد می کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: همچنین فعالیت این مرکز باعث پرهیز از دوباره کاری می شود و نخستین کتابخانه تخصصی از کتابخانه‌های نسل چهارم نیز به عنوان مکانی برای برگزاری جلسات و نشست‌ها راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 968634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha