۱۰ هزار ماسک بین مساجد و هیئت های مذهبی بندرانزلی توزیع شد

حجت الاسلام صباحی از توزیع ۱۰ هزار ماسک توسط برخی از مساجد و هیئت های مذهبی بندرانزلی در دهه اول محرم خبر داد.

حجت الاسلام «عباس صباحی » امروز (دوشنبه، 17 شهریور ) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی اظهارداشت: در این ایام ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی تحت عنوان طرح همدلی و مواسات بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.  

 

رییس اداره تبلغات اسلامی بندرانزلی با اشاره به برگزاری گردهمایی توجیهی برای روحانیون، هیئت امناء مساجد و بقاع، هیئت‌های مذهبی و مداحان، گفت: این اداره در فضای مجازی برای گروه‌های هدف جهت چگونگی برگزاری مراسم طبق پروتکل های بهداشتی نیز جلسات آموزشی برگزار کرده است.

 

دبیر ستاد اقامه نماز بندرانزلی در ادامه از تعیین پنج گروه سه نفره بازرسی جهت سرکشی به مساجد و هیئت ها خبر داد و افزود: این گروه های بازرسی جهت ارائه راهکارهای مناسب برای برگزاری بهتر مراسم بر اساس پروتکل های بهداشتی تشکیل شده بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد اشاره کرد و یادآور شد: این اجلاس با محورهای مبانی و اصول، آسیب ها، موانع و راهکارها، نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد اجرا می شود.

 

حجت الاسلام صباحی افزود  متفکران و صاحبنظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت،  مدیران مدارس و معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران ومادران و فعالان تولید محتوای نماز می توانند آثار خود را در قالب‌های مقالات علمی، پژوهش های کاربردی، رساله دکتری و کارشناسی ارشد، کتاب، درسنامه، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی و طرح های گرافیکی ارائه دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند تا تاریخ 10 آذر ماه جاری در سامانه www.namaz.ir  یا صندوق پستی 1417743181 ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

 

صباحی متذکر شد: از نفرات برگزیده و مقالات برتر تجلیل شده و گزیده ای از آثار، تحقیقات و تالیفات آنان منتشر خواهد شد. همچنین به کلیه شرکت کنندگان در این اجلاس گواهی حضور در فراخوان اعطاء می‌شود.  

کد خبر 968653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha