تجلیل از عملکرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل

در هشتاد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل از عملکرد این شورا درکسب رتبه برتر در سطح استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، هشتاد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای این شورا در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست با توجه به کسب رتبه برتر شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان بر اساس رصد و پایش انجام شده توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان از نظر عملکرد موفق شورا در سال ۹۸ ، از امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به عنوان رئیس و نایب رئیس و دبیر این شورا با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان تجلیل شد.

 

در ادامه نشست در خصوص تشکیل شورای فرهنگ عمومی مستقل در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل بحث و تبادل نظر شد.

 

ارائه نظرات در خصوص تمرکز بر ظرفیت معنوی، معرفتی، اجتماعی و حماسی ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و ارتقای سطح آشنایی با تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان، شهدا، آزادگان و جانبازان از دیگر موضوعات این نشست فرهنگی بود.

 

شورای فرهنگ عمومی با هدف شناخت و اطلاع از وضع فرهنگ عمومی و اصلاح و ارتقای آن و نظارت و پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور در هر استان و شهرستان تشکیل شده و به فعالیت مستمر مشغول است و با توجه به ساختار عالی رتبه آن جایگاه ویژه ای در مدیریت فرهنگی هر شهرستان دارد./

کد خبر 968691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha