تغییر کاربری شاخص ترین مکان تجمعی مردم کرج بدون مشورت و پیوست فرهنگی انجام شد

حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به اهمیت ضرورت پیوست فرهنگی برای طرح های مدیریت شهری گفت: تغییر کاربری شاخص ترین مکان تجمعی مردم کرج بدون مشورت و پیوست فرهنگی انجام شد.

« حجت الاسلام روحی یزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص تغییر کاربری میدان جمهوری کرج به عنوان شاخص ترین محل تجمع عمومی مردم گفت: متأسفانه برای این تغییر کاربری مشورتی صورت نگرفت و زمانی ما متوجه شدیم پیگیری لازم را انجام دادیم تا ببینیم در چه مرحله ای است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز افزود: متأسفانه کار به اندازه ای پیش رفته بود و قرار داد با پیمانکار قرارداد شروع کار را بسته بودند و دیگر امکان تغییر هندسه مهندسی پروژه وجود نداشت. 

 

وی خاطرنشان کرد: میدان جمهوری کرج به واقع یکی از شاخص ترین مکان های تجمعی است که در قالب طرح مطالعاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به عنوان یک نقطه متمرکز در مسیر راهپیمایی ها و برنامه های تجمعی مشخص شد. 

 

حجت الاسلام روحی یزدی تصریح کرد: بلوار منتهی میدان جمهوری و پارک بین المللی تنیس هر ساله در جریان تجمع های مردمی محل تشکیل غرفه های فرهنگی است که به نظر می آید با این تغییر کاربری فکر دیگری برای محل تجمع مردمی کرد. 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: جمعیت مهاجر استان البرز به ویژه در شهر کرج، گره های ترافیکی بسیاری را ایجاد کرده است که مدیریت شهری می تواند با در نظر گرفتن پیوست های فرهنگی در خصوص تغییر کاربری ها اقدام کند. 

 

وی توضیح داد: بسیاری از مناسبت های مذهبی مانند عفاف و حجاب و غدیر و دیگر برنامه ها در میدان جمهوری برگزار شده است و به عبارتی این مکان از حیث جغرافیایی یک منطقه خاطره انگیز برای مردم کرج است.

 

 

کد خبر 968751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha