برپایی آئین جشنواره قرآنی مدهامتان در فضای مجازی

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در فضای مجازی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آئین جشنواره قرآنی مدهامتان در سال جاری گفت: آئین جشنواره قرآنی مدهامتان در سال جاری ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز با اشاره به اینکه نفرات برتر استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت افزود: به منظور شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی با مراجعه به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنید.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ضبط آثار ارسالی در منزل ایرادی ندارد ولی در شرائط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد از اولویت بیشتر و بهتری برخوردار است.

 

وی توضیح داد: مهلت زمانی شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی تا 30 آذر ماه سال جاری است که متقاضیان با بارگذاری تصویر و کارت ملی خود در این دوره از مسابقات قرآنی به صورت مجازی می توانند حضور پیدا کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مطرح کرد: این دوره از مسابقات محدودیت هایی نیز دارد که برمبنای آن افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و ... در طول سال های 96 تا 98 شرکت کرده اند، نمی توانند در این دوره حضور پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ارسال فایل های مسابقه نیز شرائطی معین شده است که براساس آن هر فرد می تواند در یک رشته شرکت کند و تنها امکان بارگذاری یک اثر در همان رشته را دارد.

 

به گفته وی، حداکثر زمان اثرهای تولیدی سه دقیقه و حجم آن حداکثر 30 مگابایت است و در عین حال آثاری که فاقد شرائط و ضوابط اعلامی باشد از مرحله داوری حذف می شوند.

 

 

کد خبر 968802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha