حلقه های معرفت موجب خوش بینی سربازان به خدمت مقدس سربازی است

حجت الاسلام سلیمانی تبار گفت:حلقه های معرفت با پاسخگویی به سوالات سربازان موجب خوش بینی سربازان نسبت به خدمت مقدس سربازی است و سربازان پس از گرفتن پاسخ های خود ارتباط خوبی با روحانیون برقرار می کنند.

حجت الاسلام «یعقوب علی سلیمانی تبار» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تشکیل حلقه های معرفت در ارتش گفت: خدا را شاکریم که توانستیم وظیفه طلبگی خود را در خدمت به سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم. حلقه های محبت و معرفت در هر ماه در پادگان های ستاد آجا مخصوصا در پادگان های دژبان کل ارتش تشکیل می شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش افزود: این حلقه ها از هفت تا 15 نفر تشکیل می شوند که روحانیون با حضور در جمع حلقه های یاد شده پاسخگوی سوالات گوناگون سربازان وظیفه هستند.

 

حجت الاسلام سلیمانی تبار تصریح کرد: سربازان وظیفه می توانند با فراغ بال هرگونه سوالات خود را از روحانیون بپرسند و در صورتی که پاسخی در آن جلسه درخور آن سوال نباشد، سوالات به مقامات بالاتر ابلاغ می شود. در نظرسنجی هایی که از سربازان در خصوص حلقه های معرفت انجام شده است، همگی اظهار رضایت خود را از حلقه های معرفت اعلام کردند.

 

وی گفت: حلقه های معرفت فرصت مناسبی است تا سربازان سوالات خود را مطرح کنند. این سربازان از دبیرستان و دانشگاه وارد خدمت مقدس سربازی شدند و می توانند با حضور در حلقه های معرفت آزادانه سوالات خود را مطرح کنند.

 

وی افزود: در این حلقه ها مسایل شرعی و سیاسی و حتی شبهات آنها پاسخ داده می شود. روحانیون در این حلقه ها خود را از جنس سربازان می دانند و نسبت به پاسخگویی به سوالات آنها احساس تکلیف می کنند. حلقه های معرفت با پاسخگویی به سوالات سربازان موجب خوش بینی سربازان نسبت به خدمت مقدس سربازی است. این حلقه ها موجبات انگیزه و خوش بینی سربازان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز فراهم می کنند و سربازان پس از گرفتن پاسخ های خود ارتباط خوبی با روحانیون برقرار می کنند./

کد خبر 968842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha