۵۰۰ واحد مسکن مهر رشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد

لقمانی از تکمیل ۵۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده در رشت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی لقمانی» امروز(دوشنبه، ۱۷ شهریور) در نشست تعاونگران نمونه شهرستان رشت با فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری اظهارکرد: تعاونی بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع و فعالیت‌ها را سهل‌تر کرده است. 

 

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت با بیان اینکه تعاونی رشت ساخت ۹ هزار و ۲۵۹ پروژه مسکن مهر  را در دست ساخت داشت گفت: از این تعداد، تکمیل ۵۰۰ واحد مسکن مهر در رشت باقی مانده که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

 

وی افزود: در حال حاضر ۵۰۰ واحد تعاونی در حوزه‌های مختلف گردشگری، خدماتی  و کشاورزی و ... در شهر رشت فعال است. 

 


لقمانی با تاکید بر پیگیری ارتقا کیفیت تعاونی‌ها تصریح کرد: تشکیل نخستین تعاونی استارت آپ در رشت، تشکیل تعاونی روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی از اهم برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود. 

 


مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت ادامه داد: تعاونی روستا بر اساس استعدادهای بالقوه هر روستا و شناسایی طرفیت های آن، تشکیل می‌شود.

 


وی افزود: تعاونی دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود و در این تعاونی از جوانان تحصیل کرده و نخبه بهره گرفته خواهد شد.‌

 

لقمانی با بیان اینکه با فرهنگ‌سازی می‌توان تعاونی را در اجتماع گسترش داد، خاطرنشان ساخت: سال گذشته با فعالیت‌های گسترده تعاونی‌های رشت این شهرستان رتبه سوم تعاونی را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 968859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha