همکاری کانون های مساجد و ناجا زمینه پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی را فراهم می‌کند

سقاء گفت: حضور فعالان فرهنگی کانون های مساجد در بدنه ناجا می تواند زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم کند چون این نیروهای تربیت یافته در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) با روحیه فرهنگی خود زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را مهیا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (17 شهریورماه) در دیدار با رئیس گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: حضور فعالان فرهنگی کانون های مساجد در بدنه ناجا می تواند زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم کند چون این نیروهای تربیت یافته در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) با روحیه فرهنگی خود زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را مهیا خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: البته نیروی مخلص و انقلابی کانون های مساجد از حضور در نهادهای انقلابی همچون نیروی انتظامی استقبال کرده اند و تاکنون فعالان کانون های بسیاری در این نهاد انقلابی مشغول به فعالیت شده اند که از توجه فرماندهان نظامی به این نهاد فرهنگی تشکر و قدردانی می نمایم.

 

وی اظهار داشت: نیروهای که با روحیه فرهنگی کار کرده اند در کنار برقراری نظم و امنیت توجه جدی به مقوله مقابله تهاجم فرهنگی خواهند داشت و این رویه می تواند مجموعه ناجا را به یک نهاد تاثیرگذار در برنامه های نظامی و فرهنگی تبدیل کند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تاکنون توطئه های بسیاری را در زمینه های فرهنگی القا کرده اند که با روحیه انقلابی نوجوانان و جوانان به شکست انجامیده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تربیت یافتگان مکتب دینی در مساجد نفوذ خاص در خصوص مسائل محلات دارد و می توانند یاری رسان در مسئله آسیب های اجتماعی باشند و گام های موثری برای رفع مشکلات نیز ارائه دهند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این همکاری زمینه تامین امنیت شغلی برای جوانان و نوجوانان انقلابی و مسجدی را نیز فراهم می کند.

کد خبر 968917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha