توزیع ۱۵۰ بسته‌ مهر تحصیلی در قائمشهر

فتحی از تهیه و توزیع بسته‌های مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان قائمشهر از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری« علی فتحی» در حاشیه اهدای بسته های مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند، اظهار کرد: با توجه به رسالت اوقاف و تولیتی که در راستای اجرای نیات موقوفات داریم و همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و محرومیتی که بخشی از مردم استان با آن مواجه هستند، بر خود لازم دانستیم که در حوزه تحصیل دانش‌آموزان نیز ورود کنیم.

 

رئیس اداره اوقاف قائمشهر ادامه داد: از این‌رو امسال از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های مردمی توانستیم برای دانش‌آموزان بسته‌هایی تحت عنوان «بسته مهر تحصیلی» شامل کیف، دفتر، لوازم التحریر و کلیه نیازهای ضروری تحصیلی دانش‌آموزان تهیه کنیم.

فتحی ضمن تشکر از حضور مسئولین و حمایت‌های آنان بیان کرد: اجرای نیات واقفین خیراندیش آن هم در جهت رفع نیازهای علمی و تحصیلی محصلین در قالب مهر تحصیلی گامی مثبت در جهت اعتلای علمی کشور و میهن عزیز اسلامی مان می باشد و انشاءالله تعالی با به کارگیری تمام توان خویش سعی در رفع نیاز جامعه علمی و دانش آموزان عزیزمان که سرمایه های واقعی این سرزمین هستند گام خواهیم برداشت و قدر مسلم چنین حرکت ها ادامه دار و پربارتر از قبل خواهد بود.

وی از توزیع 150 بسته مهر تحصیلی در قائمشهر به ارزش 26 میلیون تومان خبر داد و افزود: امیدوارم این اقدام بتواند بخشی از دغدغه‌های تعدادی از خانواده‌های کم برخوردار شهرستان را در حوزه تحصیل دانش‌آموزان و فرزندانشان برطرف کند.

 

فتحی اذعان کرد:  این تعداد بسته مهر تحصیلی برای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت در قائمشهر اهدا شده است.

کد خبر 968919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha