نظارت  بر توزیع گاز مایع در خراسان جنوبی تشدید می شود

تهوری از آمادگی سازمان صمت خراسان جنوبی جهت همکاری و حضور در گشت های مشترک و تشدید نظارت ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری»، امروز (۱۷ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی از تاریخ یکم مردادماه 99، تمامی متقاضیان دریافت کپسول گاز مایع باید جهت ثبت نام و تخصیص سهمیه با قیمت مصوب و همچنین احراز هویت از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) اقدام نمایند.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه  تاکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در راستای وظایف نظارتی خود همکاری و همراهی کامل را با شرکت پخش فراورده های نفتی استان جهت اجرای موفق این طرح داشته است، گفت: نظارت ها بر شبکه توزیع گاز مایع، با همکاری نمایندگان شرکت نفت و آتش نشانی استان شرکت های موزع، عوامل توزیع و واحدهای صنفی در حوزه گاز مایع مورد بازرسی و تشدید شده است.

 

تهوری از نظارت تیم های بازرسی در قالب گشت های مشترک در خصوص توزیع گاز مایع خبر داد و افزود: این موضوع به اتاق های اصناف و ادارات شهرستانی به منظور نظارت و برگزاری گشت مشترک ابلاغ شده است.

 

تهوری در خصوص گلایه مندی و نارضایتی مردم در خصوص ایجاد صف برای دریافت کپسول گاز مایع گفت: ایجاد صف با توجه به پراکندگی جمعیتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری ارتباط مستقیم با نحوه اجرای طرح و همچنین چگونگی توزیع از سوی متولیان این امر دارد، همچنین عدم ثبت نام برخی از متقاضیان در سامانه الکترونیکی و اعلام همراه داشتن کارت ملی سرپرست خانوار برای دریافت کپسول از سوی این افراد از جمله عوامل ایجاد صف و سبب نارضایتی مردم شده است.

 

وی از بازرسی و بازدیدهای سازمان صمت بر روند توزیع گاز مایع خبر داد و گفت: بازرسی توسط کارشناسان معاونت بازرسی این سازمان ادامه دارد، همچنین پیشنهادات اجرایی و نظرات کارشناسی این سازمان به صورت مکتوب به مسئولان ذیربط و متولیان این طرح داده شده است تا ضمن اجرای طرح نارضایتی مردمی به حداقل برسد.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: اطلاع رسانی لازم برای اجرای طرح الکترونیکی گاز مایع برای ثبت نام در سامانه تجارت آسان و سامانه سدف به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir نیز از طرق مختلف به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی از سوی سازمان صورت گرفته است.

 

تهوری از آمادگی سازمان صمت استان جهت همکاری و حضور در گشت های مشترک و تشدید نظارت ها در  این طرح خبر داد و گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی در حوزه گاز مایع اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و غیره مراتب را به سامانه 124 گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.‌

 

کد خبر 968946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha