اجرای طرح «خورشید خانه» برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی به همت کارکنان دستگاه های اجرایی شیراز

امیری گفت: گفت: با اجرای طرح «خورشید خانه» در دستگاه های اجرایی شیراز که با همکاری دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری انجام می شود، کارکنان این دستگاه ها، مبالغی برای کمک جمع آوری کرده و برای آزادی زندانیان مالی با اولویت زنان زندانی هزینه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شیراز در دفتر دادستان برگزار شد، گفت: با اجرای طرح «خورشید خانه» در دستگاه های اجرایی شیراز که با همکاری دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری انجام می شود، کارکنان این دستگاه ها، مبالغی برای کمک جمع آوری کرده و برای آزادی زندانیان مالی با اولویت زنان زندانی هزینه می کنند.

فرماندار شیراز افزود: با همت خیرین، کمک های مؤمنانه برای اقشار بی بضاعت جامعه در سطح گسترده انجام شده است و بخشی از این کمک ها نیز باید برای خانواده های زندانیان نیازمند و آزادسازی زندانیان بدهکار مالی در نظر گرفته شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، «محمود قربانی»، ضمن قدردانی از نیکوکاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 2 هزار سبد کالا بین خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت توزیع شده است و این کمک های انسان دوستانه معیشتی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز افزود: تعداد یک هزار و 150 دانش آموز از فرزندان زندانیان، زیرپوشش خدمات حمایتی انجمن قرار دارند و برای سال تحصیلی جدید نیز مبلغ 2 میلیون ریال کمک نقدی به منظور کمک هزینه تحصیلی برای هر یک از دانش آموزان و مبلغ پنج میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان به حساب سرپرست خانواده ها واریز می شود.

شایان ذکر است در این جلسه، «اسحاق ابراهیمی»، مدیرکل زندان های فارس، «حسین خرمایی جهرمی»، ناظر پروژه، «غلامرضا کشاورز»، بازرس انجمن و تعدادی از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند.

کد خبر 968968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha